Sommeravslutning 2019

Ja nå nærmer virkelig sommeren seg, og de fleste skal vel ha en ferie i en eller annen form. Vi ønsker imidlertid ikke å slippe dere helt enda, særlig fordi mange skal slutte til sommeren for å begynne på skolen. I denne anledningen må vi ha en sommeravslutning i barnehagen. Vi tenker oss at avslutningen er for alle barna, sammen med foreldre og evt. besteforeldre/søsken om dere ønsker det.

I år som i fjor satser vi på pent vær og grilling ute, vi tenker oss at programmet vil se slik ut:

Sted:                           I Valhall Barnehage

Dato:                          Torsdag 13.06.2019

Noen klokkeslett:        -    Grillene er varme fra klokken 15.00

-      Rundt klokken 16.30 blir det utdeling av bl.a. avslutningshatter for skolebarna

Litt praktisk:                -    Dere tar selv med grillmat

-      Barnehagen ordner griller, salat og litt is til barna

-      Husk at det er mange som kommer denne dagen, så parkeringen blir nok ganske full - benytt

dere da av veiskulderen i bakken eller liknende.

Vel møtt skal dere være alle sammen. Vi gleder oss til å se dere litt alle sammen før sommeren virkelig setter inn for fullt.