Søke plass hos oss

Søknad om barnehageplass

Vi har ledig en rekke plasser hos oss fra 1.august. Søknadsfrist for barnehageplass er 1.mars 2023. Alle som ønsker plass i løpet av opptaksåret anbefales å søke innen denne fristen. Uavhengig av barnets fødselsdato, bokommune, eller tidspunktet dere ønsker plass fra, er det viktig at dere registrerer deres søknad.

Søknad om barnehageplass gjøres elektronisk via felles søknadskjema for alle barnehagene i Porsgrunn via DENNE LENKEN

Endring av barnehageplass eller plassprosent?

Har du allerede barnehageplass men ønsker å endre til en annen barnehage eller endre plassprosent i i Valhall Barnehage, må du også søke via søknadskjema på felles barnehageportal for barnehagene i Porsgrunn.

Har du spørsmål om søknad om plass, ta kontakt med styrer i barnehagen

Privat omvisning

Om dere ønsker å besøke oss før dere søker plass, ta kontakt med styrer i barnehagen. Dere er hjertelig velkomne.