Foreldremøte i barnehagen

Nå har et nytt barnehageår startet, og vi føler vi er kommet godt i gang. Tiden nærmer seg også for å avvikle det første foreldremøte i år. For noen av dere er det mye kjent og litt nytt, for andre er det kanskje det første foreldremøte i barnehagen dere deltar på.

Det er viktig for oss at dere kommer denne dagen. Barnehagen har klare målsetninger med hva vi vil, men vi ønsker også deres deltakelse på innholdet i hverdagen. Hva ønsker duat dittbarn skal oppleve??

Dagen blir delt i to med litt felles informasjon først, deretter vil det hele fortsette på deres respektive avdeling.

For foreldre som har barn som går på 5-års gruppene vil dagen bli noe lenger. Dere vil få en gjennomgang av tematikk, metodikk og fremtidige opplevelser etter samlingen på den enkelte avdeling er ferdig.

Sted: Valhall Barnehage

Klokken: 18.00 - ca 19.30